Femstjärnig resturang

 
 
Alltså finns det någon
femstjärnig resturang i
världen som slår en
nygrillad korv?!
 
 
 
 
 
 
Jag är så nöjd att jag kunde 
lura med maken och ungarna 
till stugan för att rasta Eroz 
och fixa dagens middag.
 
Grillad falukorv på tunnbröd.
 
Bogge mumsade och sa nöjt
”Nu njuter jag!” och jag kan bara
hålla med. Detta är verklig
livskvalité om ni frågar mig.
 
 
 
 
 
 
Eroz visade sig vara en riktig
vedtjuv och bar iväg med
veden och gömde den
i snön...
 
 
 
 
 
 
Sedan hann Eroz och ungarna
busa av sig på sjön innan vi åkte
hem igen för att göra läxor.
 
Det ska bli riktigt mysigt att vara
i stugan i påsk om det är lika
fint som nu i eftermiddag.
 
 
 
 



Znogge säger

Vanligtvis är jag inte så förtjust i korv men en grillad korv utomhus blir plötsligt bland det godaste man kan äta :D

Kram

2018-03-22 @ 19:13:56
URL: http://znogge.wordpress.com/
åsa i åsele säger

Avundsjuk, jag är så avundsjuk...

Härligt det låter :) att ha stugan så nära gör ju att Ni kan använda den oftare.

Just nu känns tillvaron rätt oviss,
men hörs vi inte mer så kommer vi till Ishallen nån gång efter 10, förutom hundutställning är det hantverksmässa i sporthallen.

kram

2018-03-22 @ 20:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: