Ruvar

 
 
Jag börjar känna mig som
min älskade men skamfilade
porslinshöna...
 
Förkyld, munsår och rätt
lättad att deadline för VRs 
ansökan går ut i morgon så
att jag inte behöver ruva mer
på formuleringar och texter.
 
Det blir inte bättre än så här,
och ändrar jag för mycket i 
sista minuten kan korthuset
rasa känns det som.
 
Så dagens plan är att korrläsa
och fixa det sista och sedan 
skicka in och pusta ut.
 
 
 



Znogge säger

Du får krya på dig! Hoppas du får ordning på texten!

Kram

2018-03-19 @ 11:35:17
URL: http://znogge.wordpress.com/
åsa i åsele säger

svar Yes Vintermarknad till helgen.
Planen är att vi kommer å kollar in hundutställningen :) Elin går gärna med Svea på marknaden om hon vill :)
Inte för att Vintermarknaden är speciellt mycket...

Krya på Dig.

kram

2018-03-20 @ 08:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: