Sååå typiskt

 
Förut blev jag sjuk då jag
började träna, nu får jag ont i halsen
av att köpa en träningstidning?!
 
Maken ligger i feber och bihåle-
inflammation. Så dagens firande av
största kusinen i Gafsele fick ställas
in, men en liten present via swish
fixade iaf så han fick nått :-)
 
Själv har jag rengjort hundgårdarna
och är nu inne och pustar och tar
lite kaffe. Måste även packa och
förbereda en presentation, för
ikväll flyger jag till Stockholm.
 
Och då jag åker bort och maken 
är sjuk lär det inte heller bli någon
ringträning för Eroz idag :-/
 
Tur att det är en sista träff nästa 
söndag, känns som det behövs 
innan utställningen...
 
Just nu är jag sjukt stressad för
både det ena och det andra, men
ska ha Martinas kloka ord i
bakhuvudet. ❤️
 
Allt brukar ordna sig i slutänden!
 
 



Frida - Vita Villan säger

Åå jag förstår känslan. Även om det känns hopplöst så är det som du säger, det löser sig i slutändan. Hoppas du får en bra vistelse i huvudstaden! Kram 💕

2018-03-11 @ 13:24:02
URL: http://viitavillan.se
Linda/Candygirl säger

Jepp. Det löser sig ska du se. HOppas du håller dig från riktig flunsa och att du får det härligt i huvudstaden.

2018-03-11 @ 14:35:37
Erika säger

Säg åt M å fara på apoteket och köpa en nasoline nässköljningsspruta. Skitbra när man har bihåleproblems!

2018-03-11 @ 19:43:45
Erika säger

Säg åt M å fara på apoteket och köpa en nasoline nässköljningsspruta. Skitbra när man har bihåleproblems!

Svar: Det tipset lägger vi på minnet! TACK
Therese Bjärstig

2018-03-11 @ 19:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: