Skrattar

Skrattade gjorde jag inte när vi
landade på Arlanda snett efter ett
på natten. Inga Arlanda express gick
längre så biljetten var värdelös och
jag fick leta efter taxi.
 
Klockan var närmare halv tre
innan jag satte nyckeln i dörren
till hotellrummet.
 
Det blev verkligen inte så
mycket sömn men jag hamnade
å andra sidan inte i Luleå 😂  
 
Får se vad nextjet hittar på i 
morgon då jag ska flyga hem...
 
 



åsa i åsele säger

Galet. Du hade i princip kommit fram nästan lika snabbt om Du kört bil... okey då hade Du inte hunnit vila något, men ändå ;-)

Jag hoppas det går bättre att flyga hem.

kram

2018-03-13 @ 11:22:17
Jannice säger

Jag borde väl inte skrämma upp dig men i söndags när jag skulle flyga hem från Arlanda till Vilhelmina så ställdes det in pga "brist på personal" och vi fick istället flyga till Arvidsjaur och sen åka buss till Villis.. gud va knäckt jag var då. =(

Svar: Jag läste din kommentar och blev kallsvettig, men kom hem som tur var... kunde ju ha hamnat i Arvidsjaur eller Luleå lika gärna - med next jet vet man aldrig. Och beskedet vi fick om ert flyg som skulle upp var att det var fel på det, dvs ingen brist på personal, de verkar vara olika bud. Och aldrig är väl talesättet "borta bra, men hemma bäst" så sant som efter sådana dryga resor! KRAM
Therese Bjärstig

2018-03-13 @ 14:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: