Energi

 
 
Veckan har startat på
bästa sätt, strålande väder
och friskvård med bästa 
skatan.
 
Sol och frisk luft gör
att resten av dagen tas 
an med ny energi.
 
 
 
 
Nu dusch och lunch på
altanen i solen.
 
En djupdykning i garderoben
resulterade i flera ”fynd”, bland
annat en sommarklänning och
en kofta jag helt glömt av.
 
Så idag går jag all in på 
turkost och rosa, man blir
glad av färg!
 
 
 
 
Särskilt glad blev jag när
jag hittade mina rosa Calous,
nu när jag har skavsår som behöver
läka är de perfekt att sticka ner
fötterna i :-)
 
 



Znogge säger

Vilket fint halsband och vilka fina tofflor!

Kram

2018-05-14 @ 16:58:07
URL: http://znogge.wordpress.com/
åsa i åsele säger

Jättefint med turkos, snygga skor/tofflor.

kram

2018-05-14 @ 21:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: