Handla lokalt

 
 
Jag var i stort behov
av nya walking skor,
så det blev en tur 
upp på Sportis.
 
Så glad att vi har den butiken,
och försöker att tänka på att
handla lokalt i den utsträckning
jag kan.
 
Testade Merrell skor och
fastnade för dessa, hoppas
att de ska passa mig och 
mina ankfötter 🦆
 
Sedan blev det en promenad
med Luran, dock inte i de
nya skorna utan i foppisar
pga skavsåren...
 
Och världens bästa Jonas
har pumpat och smörjt min
cykel idag 🙏🏻
 
Så nu har jag inget att skylla
på - bara ut å trampa!
 
Men först ska jag och 
Luran festa loss på melon,
den är supergod nu 🍉
 
Och därefter borde jag
ta tag i och städa källaren...
 
Men där kan jag nog hitta
på en ursäkt för att slippa 😂
 
 



Svea🌈 säger

De var jätte gott med melon mamma kram ha en fin lörda😍😘😚

Svar: Ja det var supergott gumman - det var en bra idé att gå och köpa melon <3
Therese Bjärstig

2018-05-12 @ 13:13:09
Znogge säger

Grattis till nya skorna som jag hoppas att du ska trivas bra med. Jag försöker handla lokalt och främst då i lilla grannhålan där det finns en del butiker. Vill man ha en viss service så får man också gynna butikerna.

Kram och fortsatt fin lördag!

2018-05-12 @ 14:49:44
URL: http://znogge.wordpress.com/
Znogge säger

Grattis till nya skorna som jag hoppas att du ska trivas bra med. Jag försöker handla lokalt och främst då i lilla grannhålan där det finns en del butiker. Vill man ha en viss service så får man också gynna butikerna.

Kram och fortsatt fin lördag!

2018-05-12 @ 14:50:14
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: