Igenmurad

 
 
I morse vaknade jag
med igenmurade ögon.
 
Fick lätt panik av att knappt
se något, på med kallt vatten
knapra allergimedicin, och nu
några timmar ser jag iaf även 
om jag ser för jäklig ut.
 
Aldrig känt av pollen på detta
sätt tidigare, och det var nog
inte så smart att ge sig ut i
går kväll och dra i sig 
extra mycket pollen :-(
 
Nu är iaf gatan sopad så 
nu är det väl läge att putsa
de där fönstren och göra
sommar...
 
 



Popprinsessan säger

Men usch då! Dotter fick faktiskt astmabevär en dag förra veckan, vilket hon inte haft på flera år. Funderade på om det kunde vara pollen som spökar där...

Härligt att du fått nypepp med motionen, det skulle jag verkligen också behöva!

2018-05-21 @ 12:21:16
URL: http://www.popprinsessan.se
Linda säger

Jobbigt att bli så påverkad.
Hoppas det inte fortsätter så hela våren.

Jag struntar i att putsa fönstren hemma.. tar bara glasrutorna till balkongen. Däremot är det väl dags att putsa i Gula Huset. Det är ju där vi är när vi är lediga...

2018-05-21 @ 12:35:04
URL: http://www.candygirl.nu/
åsa i åsele säger

Fyy så hemskt, jobbigt då det blir så besvärligt. kram

2018-05-21 @ 16:08:52
Svea🌈 säger

Pålen är så jobbiga nu men à ja de går inte ta bort pålen❤️😄

Svar: Ja, det är det. Tur det finns medicin, ögondroppar och spray!
Therese Bjärstig

2018-05-21 @ 19:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: