Inget blod till forskning

 
 
Då var hälsoundersökningen
för den blivande 40-åringen
avklarad.
 
Som jag anade så skulle det
bli svårt att få mer än nödvändigt
blod ur mig, så forskningen fick
inte sina rör...
 
Tur att Marie är så duktig att
sticka, blev bara tre stick!
 
Ingen diabetes eller högt 
blodyryck, och inget bruk 
av tobak hamnar på 
plussidan.
 
Men resten av ”domen”
får jag nästa vecka.
 
Jag vet dock att jag är för kort för
min vikt, att jag borde röra mig
mer, äta bättre och
dricka mindre 😜
 
Så det är väl bara att ta tag
i kost och motion helt enkelt.
 
Har iaf ett bra utgångsläge att toppa
formen till  50års testet nu 😂
 
 



Svea🌈 säger

Mamma vad modig du är 🏅jag är räd att ta sprutor😚

Svar: <3
Therese Bjärstig

2018-05-09 @ 19:57:08
Linda/candygirl säger

Oj. Nån sån undersökning har jag aldrig gjort. Kanske lika bra det.

2018-05-11 @ 08:22:08
URL: http://www.candygirl.nu
Linda/candygirl säger

Oj. Nån sån undersökning har jag aldrig gjort. Kanske lika bra det.

2018-05-11 @ 08:22:09
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: