Lång dag

 
 
Redan vid femtiden i morse
åkte jag mot Umeå för diverse
möten och handledning.
 
Sedan dötid och väntan på
K-rauta för att få köpa en 
färgspruta. Segare service 
får man leta efter och dålig 
bemanning i kassorna.
 
Tog över en timme att
köpa den där sprutan :-(
 
Lär inte handla där
fler gånger...
 
Hemma vid halv åtta,
fixat lite middag och ska 
göra en tidig kväll då ryggen
säger ifrån och jag snorar
rejält då jag inte vågade 
ta medicinen då jag 
skulle köra bil.
 
Borde egentligen ge mig 
ut å gå, trampa eller jogga
men får ta det i morgon istället.
 
Lathet eller klokhet låter
jag vara osagt...
 
 Klart är att jag är trött 
både i knopp och kropp och
prioriterar vila ikväll.
 
 



znogge säger

Det låter som en väldigt klok prioritering! Hoppas ryggen känns bättre i morgon.

Kram

2018-05-23 @ 20:31:54
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa i åsele säger

Jag hoppas Din rygg vilar ordentligt och känns bättre i morgon. kram

2018-05-23 @ 21:34:57
christin säger

Vilken söting!!
Jag var också uppe vid 5-tiden, det gick bara inte att ligga längre. Vaknade fullt utvilad redan 00.05 första gången, måntro att det är ålderdomen...…

Kram!

Svar: Fick den av piga som en tränings pepp 😂 och nä inte åldern, det underbara ljuset tror jag bestämt det beror på 😜 kramar 💕
Therese Bjärstig

2018-05-24 @ 08:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: