Life - de små sakerna

 
 
Morgonpromenad till skolan ✔️
Handledning ✔️
 Möten ✔️
Konstaterat att mitt jobb är grymt ✔️
Fixat tid hos tandläkaren ✔️
Gjort dagens läxor med barnen ✔️
Kört och hängt en tvätt ✔️
Köpt glass med Bogge ✔️
Spanat in kreatur i Avsträsk ✔️
Njutit av vitsippor ✔️
Cyklat ett par mil ✔️
Hittat gelesadeln då jag väl kom hem ✔️
Proppat i mig allergitabletter ✔️
Gjort en kasslersallad ✔️
Fyllt på vattenskålen ännu en 
gång hos Eroz som välter ur den
gång på gång ✔️
 
Funderar nu på att skruva fast
ställningen och lösa problemet...
 
Tja, det är dagen så här
långt i stora drag.
 
På det stora hela en toppen dag
när de små guldkornen summeras.
 



åsa i åsele säger

Eroz verkar ha samma problem med vattenskålen som Frost, att fylla på vatten funkar ju ifall man är hemma... men om man lämnar the dogs över dan så blir det lite mer besvärligt.

Allergitabletter är en himla bra uppfinning :)

kram

2018-05-15 @ 19:57:09
znogge säger

Så mycket du hann med under dagen! Här käkas det också allergitabletter men jag tycker inte att de hjälper mig så bra. Bäst fungerar det med nässpray med kortison.

Kram

2018-05-15 @ 20:30:44
URL: http://znogge.wordpress.com
Marie Svensson säger

Här är det för tillfället:
- Praktik på MVC 7-17
- Skriva D-uppsats.
- Förbereda inför seminarium nästa vecka.
- Skriva ett arbete i Kvinno- och familjehälsa.
- Inläsning av litteratur inför föreläsningar nästa vecka.

NU vill jag ha sommarlov!

//Marie :-)

Svar: Oj, du får komma ihåg att andas och njuta av våren emellan allt plugg och skrivande, förstår att du längtar till sommarlov. Men det är samtidigt sjukt givande när man är klar och kommer ut på "andra sidan" och kan bocka av detta! Stort lycka till med skrivandet och varma kramar!
Therese Bjärstig

2018-05-17 @ 10:04:53
Jessica Högberg säger

Oj, oh, wow, så effektiv!!

2018-05-17 @ 21:14:43
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: