Över förväntan

 
 
 
Mer än bra var mina
värden, ovanligt låga 
blodfetter och kolesterol 
till och med!
 
Glädjande, och det bästa
av allt att de två punkter 
som var lite mindre bra
(vikt och motion) är sådana
som är lätta att påverka.
 
Senaste veckan har jag
såleded lagt in en högre
växel på motionen och
det gav resultat omg på
vågen och måendet :-)
 
Gött att kunna påverka
så snabbt, nu är det bara till
att få det till en långsiktig
vana igen...
 
Trevlig helg!
 
 



znogge säger

Det var goda besked att få. När det gäller vikt och motion är det i alla fall saker som man själv kan påverka.

Kram

2018-05-18 @ 21:21:57
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa i åsele säger

Härligt *tummen upp* skönt med så bra besked.

Långsiktighet är svårt ;-) kortsiktigt funkar vanligtvis bättre :)

kram

2018-05-20 @ 12:33:19
Linda säger

Oj.. tänk om man skulle få effekt på den där vågen? haha.. men jag resonerar så att om jag itne rörde mig så mycket som jag gör skulle det skena iväg uppåt. nu kan jag ialla fall hålla det konstant lite för mycket. :-)

2018-05-21 @ 16:34:55
URL: http://www.candygirl.nu/
Svea🌈 säger

Vad fin du är❣️💗

Svar: Du är snäll du gumman <3
Therese Bjärstig

2018-05-21 @ 20:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: