Tisdag

 
 
Jag har testkodat artiklar på
förmiddagen, sedan käkat lunch
i solen på altanen med maken
innan han åkte på jobbet.
 
Nu tänkte jag pilla lite i olika
utkast och texter, samt ha ett möte
innan även denna arbetsdag 
är till ända.
 
I morgon väntar en fullmatad
dag i staden så jag siktar på
en tidig kväll så jag kan 
vara uppe med tuppen
och köra mot Umeå i
bra tid för att norpa 
en parkering.
 
 



åsa i åsele säger

Kör försiktigt. Ohyggligt många otäcka bilolyckor har hänt runt om Åsele senaste halvåret. Nu senast i helgen.

kram

2018-05-22 @ 16:22:07
Svea🌈 säger

Mamma du är den bästaste mamma man kan ha . Ha en fin Tista mamma❣️👩‍❤️‍💋‍👩💘💞💝💖

Svar: Ska påminna dig om det då du blir arg på mig 😜😘
Therese Bjärstig

2018-05-22 @ 19:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: