Utvilad och bus

 
Att få sova minst åtta timmar
är inte dumt, då mår iaf jag
som bäst inser jag.
 
Då behövs ingen väckarklocka,
utan jag vaknar utsövd av mig
själv i god tid.
 
Det är lyxigt att få en rofylld stund
med en kopp kaffe innan dagen
drar igång.
 
Idag väntar tandläkarbesök
med Bogge och efter lunch 
ett besök i Lurans klass.
 
Som klassförälder så har man
lite ansvar att förgylla tiden
så här innan examen!
 
Så glass och kanske aningens
blött bus utlovas!
 
 
 



Linda säger

Ja du... 8 timmar borde man ju få till. Men det lyckas jag aldrig med. Mitt snitt på vardagen ligger på 6,5-7 och på helgerna blir det 8. Ibland drar jag iväg längre när vi är lediga. Men bara om vi kommit oss i säng i tid. Har den hunnit bli halv två har jag inte "tid" att sova för länge. Man missar ju nästa dag...

2018-06-05 @ 07:05:47
URL: http://www.candygirl.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: