Bröllopsdag

 
 
Doktor och fru i elva år
idag, och det firas enligt
tradition med en gemensam
jaktdag med maken.
 
I år satt jag dessutom 
på min egen myr :-)
 
Eroz gjorde det han
skulle, sjunde släppet
i rad som han får fatt
på älg...
 
Men den fick vind av
mig och gick tyvärr ett
par hundra meter nedan
mitt pass :-(
 
 
 
 
En härlig förmiddag 
i skogen fick vi dock
innan vi åkte hem och
firade minsta kusinens 
ettårsdag.
 
Svägerskans aftereight
kladdkaka gick inte av 
för hackor!
 
Och Bogge blev kvar
där för att sova över.
 
Så därmed missade han
bröllopsmiddagen som 
bestod av plankstek med
min och Lurans älgfile.
 
Underbart gott,
en av makens 
paradrätter!
 
Nu blir det film, Luran
valde Ted, för kärlekens
skull, passande en
dag som denna <3
 
 
 
 



Jessica säger

Stort Grattis till Er! <3

2018-11-17 @ 21:32:38
URL: http://korkochkapsyl.blogg.se
Svea💍 säger

De var got med plankstek å grattis i gen till dej å pappa på bröllopsdagen i går ...😍😘❤️💛🧡💝

Svar: Tack älsklingsgumman och tack även för hjälpen med adventsstöket ;-D KRAM
Therese Bjärstig

2018-11-18 @ 09:01:53
Linda säger

Grattis - i efterskott.

2018-11-22 @ 10:20:44
URL: http://www.candygirl.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: