En lycklig människa

 
 
Forskning har väl
aldrig fel?!
 
Enligt säkra rön så
är människor som 
julpyntar tidigt lyckligare
än de som pyntar senare.
 
Jag måste vara extra
lycklig, för ikväll åkte
mina adventsgardiner
upp i vardagsrummet...
 
De första hjortarna och
renarna likaså, och texten
på ljusslingan skiftades
till christmas.
 
Men jag väntar med
att ta fram stjärnorna så
att Luran inte behöver
skämmas över sin 
lyckliga mamma.
 



Johanna säger

Forskning har alltid rätt , hihi

2018-11-06 @ 21:01:48
URL: http://momentsbyjohanna.wordpress.com
åsa/nalta norrland säger

Happy days :D

Jag är icke lycklig... jag väntar till strax innan 1a advent.

kram

2018-11-07 @ 08:10:30
christin säger

Nää där är jag inte enig i den forskningen....8-)

Och som vanligt så finns det alltid två sidor av samma mynt. JAG ÄR JÄTTELYCKLIG!!!!
Fast jag längtar också för jag har så fina saker att ta fram och på Tjärnmyra så är de gamla adventspynt dessutom så det blir lite mera nostalgi över det hela


Idag blir det blodbussen så att man gör någon nytta också.


Kram i dimman!!!


Svar: Ha ha näe den är nog som du säger tvetydig. Riktigt avis på ditt pynt på tjärnmyra, gammalt pynt är 1000 gånger finare och mer nostalgiskt än nytt, och de arvegods jag har från mormor vårdar jag därför ömt. Och bra att du ger blod, önskar att jag kunde, men min nålrädsla/svårstuckenhet gör att de avpolletterat mig :-D KRAM
Therese Bjärstig

2018-11-07 @ 08:25:03
Linda säger

Oj. Så lycklig är inte jag. Inget pynt än. Men väl glöggande. Och planerande. Och eftersom jag köpt mörkblå linnegardiner till jul så kan jag ju faktiskt hänga upp dom när som helst.

2018-11-07 @ 14:10:23
URL: http://www.candygirl.nu/
Svea BÄST ❤️ säger

Ha ha a de blev fint tur att du inte har tagit fram adventsjärnor å tomtar 😍😘❤️🎅🏻🤶🏻🎄

Svar: <3
Therese Bjärstig

2018-11-07 @ 19:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: