Födelsedagspresenter

 
 
Morr så sur jag blir.
 
Det går troll i mina köp
av födelsagspresenter.
 
Brors kom veckor försenad,
och nu har jag beställt flera
presenter på designonline
som ännu inte kommit...
 
Detta TROTS att jag
kikade på lagerstatus och
medvetet valde de modeller
som skulle finnas i lager.
 
Ok om det varit till en vuxen,
men mer ledsamt då det är 
presenter till barn :-(
 
Så nä, där handlar jag
inte mer, däremot ska
Ridestore ha en eloge för
snabb leverans och 
proffsighet!
 
Se där, plötsligt händer
det, fick just ett sms att
det finns paket att hämta!
 
Bara att hoppas att det
är helt och innehåller
det det ska ;-P
 
 



åsa/nalta norrland säger

Så himla trist.
Jag har varit med om det typ vid jul,
vilket jag kan ha mer förståelse för... även om jag icke blir glad ;-)
Men nu känns det som om det inte borde vara nått högtryck på internethandling...

kram

2018-11-13 @ 12:14:02
URL: http://naltanorrland.blogspot.com
Znogge säger

Så irriterande när det blir sådana förseningar och visst blir man besviken. Hoppas innehållet är helt för det var lite si och så när jag beställde senast.

Kram

2018-11-13 @ 17:22:49
URL: http://znogge.wordpress.com/
Popprinsessan säger

Jag har också jättedålig erfarenhet av Designonline... Samma som du, valde produkter som de hade hemma för att jag skulle få leveransen i tid. Fick tillbaka att något motiv var restat. Ringde dit och bytte ut den produkten och påtalade att det var jätteviktigt att det skickades senast nästa dag. Inga problem, sa de.. Men sedan var det en lång historia av lögner då de skickade en orderbekräftelse sent en kväll och jag svarade att det var för sent, att jag ville makulera ordern. De svarade att det redan var skickat, vilket det inte var, då jag jobbar med samma leveranssystem kunde jag kolla status. Det var så mkt skit och jag vägrade hämta ut paketen - som till slut kom - för sent så klart! Och detta var inte under någon högsäsong..

Men hoppas att det löser sig med presenterna för er del!
Kram

Svar: Ja, jag misstänkte att det var något sådant här, min upplevelse är den samma till 90% och det kom försent för en av födelsedagarna men just in time för den som nu väntar i morgon, trots att jag skickade efter 3 veckor innan... suck! Dålig av dem och inget företag jag kommer att gynna igen. KRAM!
Therese Bjärstig

2018-11-15 @ 11:38:06
URL: http://www.popprinsessan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: