Polkagiiis

 
 
 
Här hemma har jag en
kille som verkligen
älskar polkagrisar.
 
Ända sedan han var
liten har han velat ha
"polkagiiisar".
 
Så när jag såg årets
julfil var det givet att
jag var tvungen att
köpa hem så att
han ska få testa :-)
 
Själv föredrar jag att
festa loss på den
kallrökta laxen och
avocadon som blev
kvar sedan gårdagens
sushitillverkning (som
fick allra högsta betyg
av hela familjen!).
 
Pappan i huset och Eroz är
ute i skogen, Luran ligger
kvar i badkaret och läser
och Bogge är på sitt rum
spelar.
 
Så jag har nu kunnat
sitta ostört i någon timme
och jobba lite -  jag är alltid
som mest effektiv då jag
inte "måste" jobba...
 
Men nu ska jag koppla
ned och se om ungarna
vill göra mig sällskap till
en sen frukost.
 
 
 
 
 



åsa/nalta norrland säger

Fil äter jag icke, lite konstigt egentligen då jag äter yoghurt ibland... Elin är lik mig i det fallet medan J stenvägrar både fil och yoghurt.

I fredags på festen delade vi bord med ett par som varit till Japan i samband med inköp av nån skogsmaskin... de hade nästan svalt ihjäl då den enda mat som fanns att äta i japan var rå fisk ;-)

Skönt Du kan jobba undan lite pö om pö å inte behöver tokjobba för att hinna bli klar.

kram

2018-11-25 @ 11:56:34
Znogge säger

Polkagris är inte min grej men jag är nästan beredd att testa ändå.Man ska aldrig säga aldrig ;-)

Kram

2018-11-25 @ 12:46:10
URL: http://znogge.wordpress.com/
Pauline Hurtig säger

den måååste jag prova :D

2018-11-25 @ 20:01:38
URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/
Linda säger

Den är såååå god.

2018-11-27 @ 14:43:19
URL: http://www.candygirl.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: