Snällkalender och fynd

 
 
Vilket toppen initiativ 
med en snällkalender!
 
Köpte av farten två 
som barnen ska få ta
med sig och öppna i
sina respektive klasser
tiden fram till jul.
 
 
 
 
Och om jag vägrade
shopping igår så gick jag
däremot bananas idag 
på Röda Korset och
fyndade massor!
 
Är så sjukt glad över
mina fynd ❤️
 
 
 
 
Lite drygt 200kr och
så fick allt detta följa
med oss hem!
 
 
 
 
Mest glad i är jag den
vita pressglasskålen
på fot som även var
det dyraste fyndet.
 
Hela 50kr 😊
 
Ett vitt granljus för 3kr
passar perfekt i hallens
vita skogstema.
 
Sprillans nya kulor
från Design House och
discokulor blir perfekt till
årets blå/silver/vita gran.
 
Tomtemuggen/krukan
hade jag en liknande 
efter mormor som maken
råkade diska i diskmaskin...
 
Så glädjen var stor att
hitta denna i fint skick!
 
Där ska en hyachint bo.
 
 
 
 
Ett härligt glasfat på
fot blev det också, liksom
två änglar (har den tredje
i serien sedan tidigare).
 
Ungarna fick sig var
sin mugg och en liten
prydnadsfigur.
 
 
 
 
 
Så nu blir det saffransbullar
och must/glögg/kaffe till
eftermiddagsfika.
 
Vi måste ju testa glögg-
värmaren vi köpte!
 
Det här är shopping
i min smak.
 



christin säger

Håller med dej när det gäller att hitta fynd på Kupan, vi var också dit idag och gjorde fynd till oss själva och våra barn/barnbarn. Sen får man ju inte glömma vilken nytta dessa pengar gör i deras verksamhet ute i vida världen. Härliga Qvinnor jobbar där.

Kramar!!

Svar: Ja sannerligen - ett guldkorn som jag "missat" trots att det bara ligger en kort promenad hemifrån... Så dit lär jag göra fler besök. Mysigare än tur och retur och så ett gott syfte - gillas! KRAMAR och ha nu en fin söndag! <3
Therese Bjärstig

2018-11-24 @ 16:58:52
Linda säger

Älskar sån shopping.

2018-11-27 @ 14:50:22
URL: http://www.candygirl.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: