Det går bra nu

 
 
 
Det har varit en intensiv
höst på många sätt, och det
känns därför extra bra när
arbetet bär frukt.
 
Bara denna vecka har
jag varit del av ett fantastiskt
team som fått en artikel
accepterad och ett annat team
som i eftermiddag fått ett formellt
besked att vår forskningsansökan
blivit beviljad knappt 3,2 miljoner.
 
Jag har slitit för detta och
är både stolt och glad,
och tar helg med en 
skön känsla inkroppen!
 
 
 
 



Svea ❤️ säger

De bar mycket pengar 🏆💰💸

Svar: Ja, men vi är många som ska använda dem som lönemedel så tyvärr går inte allt till mig ;-D
Therese Bjärstig

2018-10-26 @ 18:33:56
Znogge säger

Grattis! Vilken lyckad vecka det har varit för din/er del :D

Kram

2018-10-27 @ 10:49:26
URL: http://znogge.wordpress.com/
Åsa säger

En övergångsblogg till dess jag har funderat färdigt å vet hur jag ska lösa problemet... det lär inte bli så värst privat/personligt tillsvidare

kram

2018-10-27 @ 13:53:08
URL: http://naltax2.blogspot.com/
Jessica Högberg säger

Varmt Grattis, lite champagne är du värd nu!

2018-10-27 @ 20:37:57
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
christin säger

Jamen det är väl skönt att du känner att NU vänder det, och att veta vad du har framför dej måste väl också kännas bra. Jag har ju inte haft den typen av arbete att jag kan veta men försöker förstå hur du gör.
Har precis kommit in efter en skön promenad i skogen med min lilla svarta. Det känns att det är kyligare i dag och då kommer dagen att bli magisk för det finns inte ett moln på himmelen.

Kram!!

Svar: Ja i långa perioder så jobbar man som ett tok, men ser inga direkta resultat, det är först när man får något publicerat och/eller beviljas medel man får "kvitto" på det man gör och att det håller så att säga, så det känns skönt att få skörda lite nu efter att ha lagt ner både själ och hjärta i olika projekt man hoppats och trott på :-D
Therese Bjärstig

2018-10-28 @ 08:25:33
Johanna säger

Grattis, vad roligt för dig! <3

2018-10-30 @ 10:16:50
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: