Erkänner

 
 
Ja jag får väl erkänna att
det blivit ett till julmagasin...
 
Ett som jag vanligtvis inte 
brukar köpa, men som Linda
alltid köper, så då blev jag
nyfiken och ger Amelia
en chans till.
 
 
 
 
Och med lite päronpepparkakor
och julkryddad ädelost som
sällskap medan jag bläddrar 
hoppas jag ha en rejäl morot
på lut för att effektivt läsa och
bedöma ett antal ansökningar.
 
Att läsa andras forsknings-
ansökningar är verkligen lärorikt
och intressant. Så det är ett kul,
om än omfattande, uppdrag att
sitta med som expert i norska
forskningsrådet och granska
ansökningar i en utlysning
inom Miljöforsk programmet.
 
 



christin säger

Jag sitter här med ett BRETT leende.....nästan som den bredkäftande grodan" som pryder tidningen 8-).

Du hör så stygg jag är egentligen.... Har varit ute på en magisk promenad med Moppa, vi har tur med vädret och jag hoppas att det får fortsätta så ännu ett tag.

Ha en trevlig läsning ( är det på norska el. engelska?) och helg!!!


Svar: Ha ha ha du är för go du Christin <3 Dina rader får mig ofta att dra på munnen ska du veta, tack för det! Och som tur är så är alla ansökningar skrivna på engelska, och det är jag tacksam för! Hoppas du njutit av helgen och haft några fina stunder ute med Moppa <3 KRAM
Therese Bjärstig

2018-10-19 @ 09:37:43
ansepanse säger

Jag såg en så fin juldörrkrans häromdagen. Den skulle jag inte säga nej till, men egentligen har jag tillräckligt med julpynt.
Igår var vi med Nemo till veterinären. Har har fått öroninflammation och nu fick vi örondroppar för det
Önskar er alla en fin helg
Kramar till er alla <3

2018-10-19 @ 13:22:21
URL: http://www.kinaguld.blogg.se
åsa/nalta norland säger

Såg Amelia Jul på ICA igår och tänkte på Dig...

Har idag pratat med Fjällveterinären, Linda, och det känns väl "så där" ;-) men tacksam över att kunnat prata med henne och resonera omkring hur eller rättare sagt när...

Jag hoppas Din läsning är på engelska... eller Du är kanske bra på norska?

kram

2018-10-19 @ 14:17:43
Znogge säger

Jag prenumererar på Matmagasinet och numret som kom i dag var ett julnummer. Kunde dock väntat en månad tycker jag men nyårsnumret kommer väl i november...

Kram

2018-10-19 @ 14:22:42
URL: http://znogge.wordpress.com/
Linda säger

Har inte sprättat min Amelia Jul. Trodde det skulle bli under helgen - men vi har haft fullt upp med annat.

2018-10-22 @ 12:46:03
URL: http://www.candygirl.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: