Första...

 
 
...julmagasinet för i år.
 
Allers är något jag köper
årligen, även om det numera
är ett betydligt mindre antal 
julmagasin som inhandlas.
 
Vågar inte säga att
detta blir första och enda,
men det är det viktigaste
om ni frågar mig för att
starta upp säsongen 
och komma i stämning.
 
 
 



Linda säger

Köpt. Och läst.
För mig är Amelia jul det viktigaste. Det kommer nog också snart.

2018-10-09 @ 13:00:03
URL: http://www.candygirl.nu/
christin säger

Ja naturligtvis måste du bygga upp stämningen hur skulle det annars gå...8-).

Är den bra då? Jag har en massa nummer men i fjol så slutade jag köpa den, tycker att det är mest det samma varje år. Trodde inte jag skulle överleva men det har gått himla bra det också....

Har varit på tisdagscrossen och kämpat med alla underbara kvinnor och vår fina Linnea och det känns så himla bra!!

Kramar!!

Svar: Ja, Allers var mer för stämningen - för som du skriver något nytt under solen var det då rakt inte, hade lika gärna kunnat bläddra i en som var 5 eller 10 år gammal ;-D Så näe, inte värd slantarna, men var ett bra tidsfördriv att fly in i då det är extra tungsamt om kvällarna när saknaden efter fyrfotingen sätter in... Så det var mysigt att bläddra, äta mjupepparkaka och dricka glögg med ungarna - vi behövde det! KRAMAR
Therese Bjärstig

2018-10-09 @ 20:09:37
åsa/nalta norland säger

Inget jultänk här... eller jag hade ju det för x antal månade sen då jag köpte en skål som ska få bli adventsljusstake :)

kram

2018-10-09 @ 21:03:07
anneli säger

jag ÄLSKAR när man får den hem. alltså jag är lite gammal i min unga kropp, men allers.. haha love it.

Svar: Ja vissa saker blir man inte för gammal för, eller tvärt om vissa saker kan man inte vara för ung för ;-D
Therese Bjärstig

2018-10-10 @ 09:22:19
URL: http://littlesleeper.blogg.se/
Pauline Hurtig säger

älskar att de börjar komma julgrejer :D

2018-10-10 @ 19:43:38
URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: