Halloweenräv

 
 
Den här bjuder jag på!
😂🦊
 
Har varit ute och tassat 
som halloweenräv och delat
ut godis till lillkusin Helmer
som sover hos svärmor.
 
Han blev helt underbart
uppspelt och glad, och tyckte
inte alls det var konstigt med
en halloweenräv 🧡
 
Dock skickade jag in Luran
på macken för att köpa mjölk,
då jag skrämde slag på nog
många när jag tassade runt
svärmors lägenhet...
 
Luran blev kvar hos farmor
och Helmer, maken jobbar,
så nu kör jag och Bogge 
myskväll med rökta räkor
och halv åtta hos mig.
 
I morgon har jag innestående
semester att ta ut då jag gick
in och jobbade två dagar sist
jag tog semester för att
få klar en artikel.
 
Hoppas på bad, fika
och mys med kusiner och
svägerska, iaf för de som 
är krya. Bogge har ont i
halsen så ev hoppar vi
bad för hans del.
 
Hade dessutom hoppas
med en tur till byn för att
hämta upp kusinerna där
så att de kan ansluta.
 
Vi får se vad vi hinner
med och hur logistiken
för alla inblandade ser
ut helt enkelt!
 
 



Svea❤️ säger

De var kul när du komm med räv dräkt 🦊🎃🧡💛

Svar: Ja, kanske en ny tradition har fötts, vem vet?! <3
Therese Bjärstig

2018-11-01 @ 07:26:01
Linda säger

Foxylady!

2018-11-07 @ 14:20:17
URL: http://www.candygirl.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: