Lyckad dag

 
 
Positivt tänkande och
tankens kraft eller ett trevligt
sammanträffande låter jag
vara osagt...
 
Men nog blev det en
lyckad dag alltid!
 
 
 
 
 
En artikel accepterades
och svärmor kom förbi med
ett glatt besked och fina
höst blommor.
 
Nu ska jag mysa med
ungarna, vi ska äta 
pannkakor med äpple-
och kanelglass och
sedan pyssla lite med
några loppisfynd.
 
Tror det kommer 
att bli lysande (!)
 
 



Znogge säger

Så härligt att dagen blev så lyckad och att ni fick en god avslutning på den!

Kram

2018-10-25 @ 06:38:24
URL: http://znogge.wordpress.com
christin säger

Du inspirerar en minsann och visst var gårdagen bra på alla vis och jag tänker att dagen i dag också ska bli bra.
Jag och Moppa flyttar in på Tjärnmyra när den övriga familjen flyttar till Bellvik, lite av ett deltidsboende kan man kanske säga. Jag måste ta med mej något att sticka även om jag ska fixa spisved för vintern och prata med pippifåglarna.

Hoppas du får en fin helg i skogen!!

Svar: Ja, jag har en bra magkänsla även i dag, positivt tänkande och tankens kraft är inte att underskatta :-D Låter mysigt med några dagar på Tjärnmyran, där har ni det gott och det är ju så fint där, har flera gånger tänkt stanna och fota när jag åkt på jakten då dimman legat över tjärnen. Så sagolikt! KRAMAR och ha en fin helg <3
Therese Bjärstig

2018-10-25 @ 07:28:42
åsa/nalta norland säger

Finfina blommor.
Låter som Din dag var bra, sånna dagar ger livet ett extra plus.
kram

2018-10-25 @ 07:56:39
Pauline Hurtig säger

vad härligt!

2018-10-25 @ 16:13:26
URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: