Börjar bra...

...med att min flygtaxi 
inte kommer då de lagt 
in fel datum (borde vara
omöjligt då man anger ref
nr för sin biljett?!)
 
Som tur är så ryckte 
Simon ut när jag ringde
så jag hann med marginal
till flyget - service det!
 
Så nu lutar jag mig 
tillbaka och inväntar 
nästa missöde 😜
 
 



christin säger

Tänk om du hade fått följa med mej på en liten annan tur i stället. Vi, Moppa och jag fick ändra oss lite därför att vi nästan stötte på en älghund som inte hann se oss innan han blev upplockad. Vi var ute efter skidspåret och gick över kullen tillbaka, hon fick nosa och jag hittade svamp som jag plockade i kepan i brist på korg...…

Det kan väl inte jävlas så mycket mera nu eller hur?

Kramar!!

Svar: Visst är det härligt med all svamp?!?! Veckans regn hoppas jag gör gott för mitt trattis ställe som jag hittade i veckan, ska dit och plocka i helgen tänkte jag :-) KRAM
Therese Bjärstig

2018-09-03 @ 10:37:36
åsa i åsele säger

Kan ju inte låta bli att säga:

Vad var det jag sa (skrev) det verkar ju gått troll i Ditt resande, är det inte inställda flyg så en felbokad taxi, nu hoppas jag Du är på rätt plats.

kram

2018-09-03 @ 12:38:08
Svea 🌈 säger

Ja länktar så mycke äfter dej 😍😘❤️❣️!

Svar: Och jag efter dig 💕 min 👧🏼👑
Therese Bjärstig

2018-09-03 @ 20:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: