Expert

 
 
Ja, jag vill nog gärna
kalla mig expert på fina
second hand fynd.
 
Dagens kap ser ni ovan
som jag hittade på Kupan
och sedan fyllt med pärlisar.
 
Jag har även hunnit med
att shoppa nya jeans då
favoriterna rämnade igår...
 
Det blev även två tröjor så
att jag ska vara presentabel
när jag beger mig till staden
kommande vecka tis-tors.
 
 
 
 
 
 
Och på tal om expert, 
så fick jag idag en förfrågan
att sitta som expert/granskare
i en utlysning på energiområdet.
 
Oerhört arbetskrävande
men också lärorikt så det 
krävdes ingen större 
betänketid innan jag
tackade ja.
 
Får man inga medel
själv är det ju kul att vara
med på andra sidan och 
påverka vilka som får ;-)
 
Trevlig helg!
 
 
 



christin säger

Fint blev det också!!

Trevlig helg!!!

2019-02-01 @ 18:14:54
åsa/nalta norrland säger

Jag har icke varit hemifrån idag så jag har varken fått lunch, fyndat fin skål eller inhandlat blommor eller kläder... fördelen är väl att jag icke gjort av med några pengar ;-)

I morgon har jag dock tänkt mig en tur till Salig Röra & Blomhörnan. Sedan ska vi äta middag hos min mor :)

Kul att få lite nya arbetsuppgifter, bevis på att Du är duktig.

kram

2019-02-01 @ 18:15:45
Znogge säger

Vilket fint fynd och så fina pärlhyacinterna blev i den. Tyvärr finns inte Kupan här vilket är synd... Vilken ny och spännande arbetsuppgift så stort lycka till!

Kram

2019-02-02 @ 09:01:51
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: