Snö

 
 
Hunnit skotta snö 
och ta en promenad 
i snön, undra just vad 
jag ska roa mig med 
i väntan på att ge mig
ut och skotta igen?
 
Dagdrömma om gångna
sommarens underbara 
dagar ligger bra till ;-)
 
 



Znogge säger

Den gångna sommaren är verkligen inte fel att tänka tillbaka på!

Kram

2019-02-03 @ 19:45:54
URL: http://znogge.wordpress.com
christin säger

Det ser onekligen skönt ut men nog tar vi vårvintern, vår 5;e årstid, först
Jag skulle inte vilja vara utan uppvaknandet som infinner sej då, bara att se hur ljust det är nu fastän kl är 16.30 ger sköna vibbar.

Kram!!

Svar: Kan inte annat än att hålla med, nu väntar en av årets bästa tider snett efter hösten och sommaren! :-D
Therese Bjärstig

2019-02-04 @ 16:32:49
Popprinsessan säger

Vi har inte ens snö nu, utan bara regn och allt är grått och trist... Nog längtar jag också till sommarvärme :-) Fast jag ska till Chicago om nån vecka och där var det -40 förra veckan, och galet mycket snö! -40... jag hade inte planerat att packa ner underställ och termobyxor!
Kram

2019-02-05 @ 13:17:26
URL: http://www.popprinsessan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: