Som en blänkande silvertråd

 
 
 Klarblått och strålande sol,
då kan man inte annat än
att passa på att ta ut sin
friskvårdstimme!
 
Promenad utmed perfekt
hårda skoterspår.
 
Snacka om endorfinboost,
sol på näsan, att får röra
på sig och så perfekt
musik i lurarna.
 
Började dock med att
Spotifys spellista började
spela Lasse Berghagens
"Som en blänkande silvertråd",
jag tänkte byta...
 
Som tur var gjorde jag
inte det, utan fick lyssna
på superpepp musik!
 
Är magiskt hur Spotifys
algoritmer kan ta fram
en sådan perfekt lista.
 
 
 
 
Var länge sedan jag
gick omkring och log,
bubblade av lycka,
och tacksamhet.
 
Det är SÅ vikttigt för
måendet att ta sig ut i
naturen och njuta.
 
Nästan så jag ville göra
ett Ronja vrål :-)
 
Nu är jag utan tvekan
rustad att ta itu med
eftermiddagens möte!
 
 
 



Znogge säger

Så härligt att komma ut i det fina vädret! Här blir det snart långrunda med Miss E!

Kram

2019-02-20 @ 13:21:17
URL: http://znogge.wordpress.com
christin säger

Jaa visst var det en fin dag och det ser ut att bli det i dag med även att det är mycket kallare...Synd att det ser ut att vara mycket vatten på sjöarna även denna vinter, man vill ju kunna mysa ute på dom när vi bor som vi bor. Det jag saknar i Byn är ju möjligheten att kunna dra iväg efter fina skogsvägar under hela året. Eller att det skulle bli så fint skarföre som när Moppa var valp, det var ju magiskt hela vårvintern.

Njut av solen och ha en fin dag!!!

Svar: Ja riktig skare så som det var förr det saknar jag, då man kunde gå, åka skidor eller spark vart man ville i skogen, det är ju magiskt! Men även att gå utmed skogsbilsvägar och skoterspår i sin ensamhet... Livskvalité! Önskar dig en fin fredag och underbar helg <3
Therese Bjärstig

2019-02-21 @ 07:56:45
ansepanse säger

låter bra, jag ler när jag sitter här och läser det du skrivit
sv: det är alltid roligt att lära sig något nytt, det förstår jag
jag har inte värk förutom när jah har tränat efter programmet jag fick av sjukgymnasten, det är ju viktigt att jag håller igång fingrarna, annars är det jobbigt att ha gipsad arm, men du må tro vad jag har hittat på alla möjliga knep när det uppstår problem med sådant som är svårt att göra med bara en hand, jag har min finska sisu i mig :), jag ger mig inte i första taget
visst börjar det kännas som vår här, vi har snödroppar i trädgården och jag har sett, jag kommer bara inte på vad de heter, det är gula blommor som kommer samtidigt med snödropparna
önskar er alla en fortsatt fin vecka
kramar <3

2019-02-21 @ 13:22:12
URL: http://www.kinaguld.blogg.se
Johanna säger

åh vilken härlig känsla du fick på din promenad :)

2019-02-21 @ 20:38:16
URL: http://momentsbyjohanna.blogg.se
Popprinsessan säger

Vad härligt det ser ut! Även om jag hoppas att det inte blir mer snö på hemmaplan... Snö i Skåne är inte jättekul! :-)
Kram

2019-02-22 @ 02:10:07
URL: http://www.popprinsessan.se
Linda/Candygirl säger

Fantastiskt tid vi har framför oss. Hoppas på kunna ta vara på varenda minut.

2019-02-22 @ 13:15:11
URL: http://www.candygirl.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: