Änglar

 
 
Idag är en sådan där
dag då man är extra 
tacksam och glad för
de änglar man har 
runt omkring sig.
 
Min bror är snäll och
tar vår bil på service,
och grannarna ser till
att barnen fick skjuts
upp på skolan ❤️
 
 
 
 
Dessutom har jag
tack vare svärmor fixat
logistiken nästa vecka då
jag är i Umeå/Stockholm.
 
Och mamma hoppar in
och hjälper till 5-7 februari,
så otroligt mycket värt!
 
 
 
 
Och på tal om änglar,
så fyndade jag ju två till
förutom de två jag redan
hade på Kupan före jul.
 
De står nu framme då de 
jag tidigare hade alltid
brukar komma fram
någon månad före 
alla hjärtans dag.
 
Nu kaffe/möte och 
sedan kodning för hela
slanten så jag kommer 
i mål med detta under
veckan.
 
 



Popprinsessan säger

Vad skönt att ni har ett sånt fint nät av släkt och vänner som kan ställa upp när det kniper!
Önskar dig en bra dag!

2019-01-15 @ 11:53:28
URL: http://www.popprinsessan.se
åsa/nalta norrland säger

Himla tur att Du/Ni har detta nätverk.
För annars vore läget hopplöst.

kram

2019-01-15 @ 15:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: