Inte sant

 
 
 
Tror fasiken inte det
är sant. Tekniskt fel och
vi har fått kliva av planet
i Kramfors...
 
Nu flyger jag inte mer.
 
Men som tur är sprang
jag och fick i mig middag
innan jag checkade in då
jag anade att det skulle 
bli så här.
 
Så jag är iaf inte utsvulten
som sist, bara arg som ett
bi och trött och less på att
denna linje inte fungerar.
 
Av 9 resor har 7 felat med
förseningar, buss och usel
information. Får se om jag 
är hemma i morgon bitti.
 
Och att det droppade in
vatten i kabinen från taket
gör att jag snart hellre 
åker ett segelflygplan...
 
👿🤬🤯😡



åsa/nalta norrland säger

Hur har det gått, fick Du gå hem ;-)
Låter otäckt med vatten som droppar i ett flygplan.
Att ta tåget är ju inte direkt nån bättre lösning.
Ibland bor vi på fel plats...
kram

2019-01-25 @ 07:44:46
Mammsen säger

Usch så tråkigt. Lika bra att ta det långsamma och planera med det, får det bra där än att sitta och oroasig....kanske. Det där med avstånd är ju något jag inte riktigt förstår mig på även om jag själv körde mellan Dorotea och Villhemina, tror jag, i somras på semestern. Satt väll mest och var orolig för renar och annat som kunde komma ut ur skogen. Härligt att du är hemma igen.

2019-01-28 @ 15:50:37
URL: http://Mammsen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: