Klart!

 
 
Nu klappar jag mig 
själv på axeln och kan
bocka av dagens göromål
från min lista över sådant 
som jag gruvat mig för
och dragit på in i 
det längsta.
 
Många timmar över 
köksbordet/dator/papper
blev det och ryggen
protesterar som bara den.
 
Då är det skönt att
svärmor bjuder mig och
ungarna på middag. 
 
Perfekt en dag som 
denna! Vardagslyx ❤️
 
Och av bara farten tog
jag sedan tag i felsökning av 
min externa datorskärm och
jag tror knappt att det är sant,
men jag fixade faktiskt
så att den nu fungerar!
 
Således blev det även
storstädning av kontoret
så att jag ska kunna stå 
och jobba där i morgon.
 
Tänk vilken energi 
och boost man kan få
av att besegra sina 
mentala berg.
 
I morgon kan det 
ju inte bli annat än en
toppen dag med detta i
bagaget känner jag!
 
 
 
 



Znogge säger

Bra jobbat och så effektiv du var! Efter en sådan dag har man all rätt att vara nöjd!

Kram!

2019-01-29 @ 21:37:00
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa/nalta norrland säger

Bra gjort, Du är bäst <3 kram

2019-01-29 @ 21:53:01
Lena i Wales säger

Bra jobbat! Skönt att bli av med det som hänger över en, Härligt att bli bjuden på middag. Det är du värd.
Ha en bra dag!

2019-01-30 @ 11:03:59
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: