Nya perspektiv

 
 
Idag ska jag läsa c-uppsatser
som jag ska examinera.
 
Det är superkul då man
får ta del av nya ämnen,
teoretiska tillämpningar
och metoder som man
själv vanligtvis kanske
inte arbetar med.
 
Nya perspektiv berikar
och stimulerar tankarna!
 
Läste även ett draft
till ett bokkapitel som en
kollega skrivit som fick
igång tankeverksamheten,
sådant är alltid kul!
 
I övrigt är det mest
hjärnan som ska få
arbeta i dag då jag känner
av något fuffens i kroppen.
 
Jag ska försöka C-vitamin
boosta kroppen och hoppas
slippa åka dit på influensan.
 
Jag har peppar, peppar
bara varit småkrasslig och
klarat hela julledigheten utan
att vara sjuk så jag vill gärna
fortsätta på det spåret ;-D
 
 



Znogge säger

Lycka till med uppsatserna. Jag kan tänka mig att det är ett ganska så omfattande arbete minst sagt!

Kram

2019-01-17 @ 09:16:04
URL: http://znogge.wordpress.com/
åsa/nalta norrland säger

Kul, intressant men samtidigt måste det vara otroligt jobbigt att läsa uppsatser... speciellt om Du ska betygsätta dem oxå.

Citron & ingefära har varit mina ständiga följeslagare, vet inte om det hjälper... men med inbillning kommer man långt ;-)

krya på kram

2019-01-17 @ 20:20:45
Jessica Högberg säger

Tummar och tår att det bara är lite vila kroppen vill ha!

2019-01-18 @ 12:32:59
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: