Peppar, peppar

 
 
Peppar, peppar så
verkar pepparn funka.
 
Men jag vågar inte ropa
hej än, det är ett par veckor
nu när sjukor lär härja vare
sig man vill eller inte och
hur väl man än preppar
med peppar och c-vitamin.
 
Idag ska vi hämta hem
Lurans secondhand fynd
i form av en soffa, och det
kan hända att jag passar
på att fynda något som jag
såg sist jag var där och
som jag inte kunnat
släppa tankarna på...
 
Men nu till kodning och
en snabb genomgång av
utkastet till min pedagogiska
portfölj så att jag är redo
inför morgondagen :-)
 
 



Znogge säger

Så Luran har redan börjat handla eget bohag :D Hoppas dina fynd finns kvar!

Kram

2019-01-09 @ 12:37:37
URL: http://znogge.wordpress.com/
åsa/nalta norrland säger

Blir kul att se hur det blir på Sveas rum efter ommöblering.
Nästa gång jag tar mig till Lycksele ska jag nog köpa mig en byrå på Jysk, ja egentligen hade jag tankar på en byrå från IKEA men jag lär inte ta mig till Umeå de närmaste månaderna å jag vill helst se innan jag köper...
Skönt Ni i alla fall klarat av de första dagarna på den nya terminen utan sjukdom.
Löss ja fyy... förhoppningsvis slipper vi dem i alla fall.
kram

2019-01-09 @ 13:27:00
Pauline Hurtig säger

hoppas att pepparn funkar :)

2019-01-09 @ 20:15:51
URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: