Plus

 
 
 
Idag har det varit en
bra dag med mycket att
föra in på pluskontot.
 
💜 Kodat klart artiklar
 
💜 Fått glädjas åt att nära
och kära röner framgångar
och är på väg mot nya jobb
 
💜 Firat att Bogge gjort 
ut matteboken med gofika
 
💜 Hade en positiv mammografi 
upplevelse
 
💜 Trevliga omän snabba
möten med en klasskamrat
och en barndomsvän
 
 



Marie Svensson säger

Jag ska snart börja knåpa ihop min första artikel. Har du några tips till en nybörjare? :-) //Marie

Svar: Ha ha ja jag kan göra en lista på nitar och lärdomar ;-P Men jag har lärt mig iaf att det är bra att tidigt identifiera tänkt tidskrift och målgrupp och utforma artikeln utifrån det till format och upplägg, samt "tala till" de artiklar i samma ämne som tidigare publicerats där. Du kommer nog att skriva en förträfflig artikel - när den är klar hoppas jag du mailar så jag får se och läsa! :-D
Therese Bjärstig

2019-01-16 @ 20:40:16
Pauline Hurtig säger

fina plus och vad fint! :)

2019-01-17 @ 14:34:41
URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: