Rester och rester

 
 
Det bästa med att göra
en rejäl laddning sushi
(61 bitar!) är att det blev 
kvar så att vi kunde äta
rester till lunch idag.
 
🍣🍱🥢
 
 
 
 
Dessutom har vi varit
och hämtat hem pappan
i husets loppisfynd från
i somras...
 
Så vid närmare eftertanke
så ska han inte himla med 
ögonen åt mina och Lurans
olika fynd - han är ju lika
illa däran själv 😜
 



Popprinsessan säger

Men mums! Gör ni sushin själva? Det måste jag testa någon gång! Konstigt nog gillar barnen sushi, kryss i taket!
Kram

2019-01-13 @ 16:18:01
URL: http://www.popprinsessan.se
åsa/nalta norrland säger

Gillar Magnus loppisfynd, jag sa senast igår till J att jag vill ha en orange gam'skoter :D lite Pistvakt ;-) jag gillar ju dem...

kram

2019-01-14 @ 07:37:20
Pauline Hurtig säger

sushi ser verkligen gott ut, men jag gillar de inte..

2019-01-14 @ 20:08:31
URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: