S Edwin Ritwall

 
 
Kanske inte direkt torgkonst,
men inte lång därifrån ;-P
 
S Edwin Ritwall är känd för
att måla djur/landskapsmotiv
ofta rådjur, älgar eller fåglar.
 
Ett par hundralappar brukar
tavlorna gå för så jag har
kanske inte gjort mitt livs
klipp, men är nöjd då jag
gillar skogsmotivet.
 
Och det är väl det som
räknas, att omge sig med
sådant och sådana som
man gillar :-)
 
 
 



christin säger

Jamen det blev ju fint! Tänk så go du kommer att känna
dej vareviga gång blicken fastnar på tavlan, du som är en skogens människa.

Svar: Precis, så länge jag mår gott av att se den så får den hänga där, tänker mig att jag nog kommer att varva vad som hänger där ;-D
Therese Bjärstig

2019-01-14 @ 12:44:30
Frida - Vita Villan säger

Ja men det sistnämnda är ju ändå viktigast. Jättefin tavla! Å du måste testa drinken nåndag, den är verkligen god.😋 Kram ❤

2019-01-14 @ 14:53:42
URL: http://viitavillan.se
Znogge säger

Det viktigaste tycker jag är att man tycker om tavlan i fråga, Hötorg eller inte. Jag tycker den ser fin ut!

Kram

2019-01-14 @ 16:06:41
URL: http://znogge.wordpress.com/
Jessica Högberg säger

Skulle vilja hävda att det är det enda som räknas!

2019-01-14 @ 17:12:11
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
åsa/nalta norrland säger

En enda anledning till att jag hänger upp något på väggarna här hemma är att jag gillar motivet så jag tycker ju Du ska vara nöjd med Din tavla... det är ju Du som ska bo ihop med tavlan och måste ju gilla den för att stå ut.

kram

2019-01-14 @ 17:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: