Sol i sinne

 
 
Blir så rackarns glad
av min secondhand
fyndade bricka.
 
 Färgen och formen 
är perfekt! 
 
Ultimat för frukost/
fika/mellanmål :-)
 
Här har ytterligare
en effektiv dag snart
förflutit och jag har
fått iväg en granskning
jag gjort av en artikel.
 
Men hipsvips så kom
plötsligt en ny förfrågan
från en tidskrift jag tidigare
inte granskat för, och då
artikeln verkade intressant
tackade jag i ett svagt
ögonblick ja till att
granska den.
 
Förhoppningsvis kan
jag snart skicka in en
egen artikel och jag har
som regel att granska 
minst lika många som
jag själv skickar in...
 
Så nu har jag i alla
fall gott samvete på
den punkten!
 
Nu väntar lite kvalitets-
tid med Bogge innan 
vi ska knata iväg till
svärmor/farmor på
middag :-)
 
 



Znogge säger

Det låter som en bra balans med artiklarna. Min mormor hade en sådan bricka när jag var liten men den var vit. Den användes alltid på sommaren när jag hade födelsedagskalas.

Kram

2019-01-03 @ 15:45:07
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: