Vardagslunk

 
 
Tvätten är vikt, ett antal
kaffekoppar är druckna
och jag håller på att
granska en artikel.
 
 Med andra ord är jag åter
inne i vardagslunket,
så när som på det
faktum att jag vaknade
av klocka in morse
(händer i pricip aldrig!),
samt att barnen är
jullovslediga även
idag - först i morgon
börjar skolan igen.
 
 
 



åsa/nalta norrland säger

Börjar skolan i morgon... hm jag hoppas verkligen jag har rätt när jag säger att Elin börjar onsdag, måste kolla... även om det brukar skilja sig mellan dessa skolor, men ändå.

Här började dagen typ kl 11.45 :D
Yes jag väckte Elin då.

kram

2019-01-07 @ 12:22:33
åsa/nalta norrland säger

Mums så go middag... här blir det tråkig vardagsmat stekt korv är ju inte direkt nån höjdare ;-)
Elin ska på Karateträning kl 17.45
J jobbar fortfarande.

Här börjar skolan på onsdag, jag var ju tvungen å kolla :)

kram

2019-01-07 @ 16:07:16
åsa/nalta norrland säger

Ha ha ja vi kan byta plats jag å Svea :)

Sedan måste vi ju lyckas få till en träff snart,
det är ju helt galet... visst var det typ Vintermarknaden vi sågs sist... å ändå bor vi så nära varandra.

kram

2019-01-07 @ 16:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: