Kultur

 
 
Idag har jag ägnat
mig åt kultur på lite  
olika sätt.
 
En nominering av 
kulturstipendiat har
skickats in :-)
 
Och ikväll väntar bio
med svärmor.
 
I övrigt en sådan där
dag som runnit iväg.
 
Jag har jobbat i ett
med en massa praktiska
saker som jag dock inte ser
några direkta resultat av...
 
Tur att mer snö utlovas,
då ser man iaf direkt 
resultat av sin insats.
 
Skämt å sido, det får 
gärna bara komma lite
snö då jag ska köra till
Åsele för en konferens
i morgon.
 
Hoppas den ska generera
lite medvind :-)
 
 
 



åsa/nalta norrland säger

Har Du tid att kika förbi mig imorgon?
Ring innan så Du vet jag är vaken, hemma... beroende på tidpunkt ;-)
kram

2019-03-13 @ 21:29:27
åsa/nalta norrland säger

Jag är tyvärr inte hemma efter kl 14,
tänkte "bara så Du vet" om Du funderade på att kika förbi.
kram

2019-03-14 @ 07:31:09
Znogge säger

Hoppas att det blir en bra konferens!

Kram

2019-03-14 @ 20:00:55
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: