Varma hjortron

 
 
En helt vanlig måndag
med guldkant i form
av varma hjortron och
en god vaniljglass
till efterrätt.
 
Mer behövs inte för
att vi ska orka ta oss 
an läsläxa, glosor och
packa gymnasikpåsar.
 
Ett besök på VC har
vi också hunnit med 
och nu väntar Bogge
på remiss till öron/näsa/
hals för att utreda om
körteln bakom näsan
behover opereras.
 
Imorgon väntar massor
av slutuppgifter på att
rättas, så nu ska jag
ta och göra undan
lite annat så att jag
kan lägga större delen
av morgondagen till
att maratonrätta.
 
 



Johanna säger

men så gott det lät! Hoppas ni slipper vänta för länge på tid till ÖNH :=)

2019-03-25 @ 18:59:48
URL: http://momentsbyjohanna.blogg.se
åsa/nalta norrland säger

Så det behövs åtgärdas.. bra beslut eftersom Holger irriteras av denna knöl, jag hoppas remissen går snabbt så Ni slipper vänta så länge.

Hjortron är gott, vi åt våfflor med sylt & grädde till middag... våffeldagen bör ju inte glömmas bort :)

kram

2019-03-25 @ 21:09:27
Popprinsessan säger

Hmm, försökte kommentera på påskrisinlägget men det kom upp en konstig sida så jag antar att min kommentar försvann ut i cyberspace.. Gör ett test här!
Kram

2019-03-26 @ 11:23:14
URL: http://www.popprinsessan.se/
Popprinsessan säger

Här verkade det funka så jag försöker skriva om min påskkommentar här..
Svägerskan hade fullt påskpyntat i helgen, så bara kör!! Kommer själv att vara i Björnrike över påsk så jag kommer inte att pynta så mycket på hemmaplan. Men handlade lite påskgrejor i USA på sportlovet så jag längtar lite... :-)
Ha en bra dag!

2019-03-26 @ 11:24:42
URL: http://www.popprinsessan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: