Andas!

 
 
Jisses så tiden rusar fram!
 
Jag hinner inte med och
skulle mest av allt vilja 
trycka på ”pause” så att
jag hinner andas och njuta
av allt som sker här och nu.
 
Bloggen har som ni märkt
inte prioriterats då jag varit
i Umeå i måndags och hade
projektmöte under hela
gårdagen.
 
Högtryck på handledning
så här sista veckan innan
uppsatser ska in så det blir
en del övertid, med det är
tid som jag får ta igen sen...
 
Men det tar på och humöret
är väl inte på topp och då 
kom världens gulligaste 
granne in med en present!
 
Nocco och pringles är
rena rama dopingen en
sådan här gång - tack
Martina 💕
 
 



Znogge säger

Ibland blir det helt enkelt väldigt mycket och då får man prioritera.

Kram

2019-05-22 @ 19:20:06
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Jag sa till på Wiks att om de finner Grodans fru så kan de skicka den med Dig - ingen aning vad den kostar men Du får betalt när vi ses :)
kram

2019-05-23 @ 09:29:17
christin säger

Tur att det kommer nyttigt regn så vi får lite vila från allt som ska och kan göras utomhus.. 8-)). Jag tvättar fönster idag innan hockeymatchen börjar, känner mej jätteduktig när sådana beslut kommer helt apropå. Då är det gjort när det ska göras saker ute igen, inte alls dumt denna tid som nästa gör en till en virrpotta med alla "ska göra".

Njut av regnet och veckan!!

Svar: Ja, jag njuuuuuter av regnet - äntligen kan man andast och kliet i ögonen minskar betydligt! Härligt. Och grönskan behöver det också, dessutom legitimt att ligga inne och läsa ;-D Tids nog får man ut och klippa gräs och grejja ;-P Ha en fin helg <3
Therese Bjärstig

2019-05-23 @ 13:53:01
Linda säger

Oj. Full speed.Även på grönskan ser jag. Här vid kusten är det minsann en bit bort innan vi har blommande hägg.

2019-05-23 @ 14:41:45
URL: http://www.candygirl.nu
ansepanse säger

Försök att ta det lite lugnt mellan varven. Det måstes för att man ska må bra.
Kramar <3

2019-05-24 @ 13:41:17
URL: http://www.kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: