Diamond leauge



Alltså vilken TV kväll!!!
 
Duplantis och framförallt
WR av Cheptegei på 5000m.
 
Då kan man inte ligga 
kvar i soffan utan måste
ut på en kvällsjogg 😅
 
 



Znogge säger

Det missade jag helt men mitt intresse för att se sport på TV har minskat med åren av någon anledning...

Kram

2020-08-15 @ 10:52:27
URL: http://znogge.wordpress.com
Anonym säger

Sport är inte min grej...

En fråga, hur är vägen mellan Dorro och Ström?
ar tänt mig till Ström på måndag men efter nu kört 2 x2 mil längst grusväg för att hämta hem Elin som var i Lomsjö funderar jag på vilken väg jag ska ta, att köra fem mil på grusväg där vägarbete pågår känns icke lockande.

kram

2020-08-15 @ 14:33:23
åsa säger

jo yes självklart är det jag som blev anonym ;-)

2020-08-15 @ 14:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: