Mer Mumin



Igår kom ännu en present
på tema glas/porslin.
 
Fyra nya Muminmuggar
till mig från mig i tidig
födelsedagspresent.
 
De till vänster är
sommarmuggar och
det två till höger är
ordinarie så att säga.
 
Men nu börjar det
vara knökfullt i köks-
skåpen och även i
matkällaren där jag
förvarar massor av
glas och porslin också.
 
Men någon(ra) svagheter
ska man väl ha?!
 
Och morgonkaffet smakade
utsökt i kvällsdopps muggen!
 
 
 



Znogge säger

Vilken fin förtida födelsedagspresent! Muggarna är så söta <3

Kram och god fredag!

2020-07-03 @ 09:11:41
URL: http://znogge.wordpress.com
Anonym säger

Roligt att samla. Det är värre det där med platsbrist.
Får ta på mig min sommarpresent från mig till mig ikväll: mitt Thomas Sabo-armband.

2020-07-03 @ 14:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: