Tröskeln



Tröskeln att ta sig ut att
springa har varit hög
efter förkylningen...

Simma har gått bra, 
men löpningen har 
inte blivit av.
 
Idag öste regnet 
ner och det var 
tre grader och en
dm snöslask utmed
vägen.
 
Det gick inte fort,
och det var tungt,
men jag tog mig
ut och avverkade
rundan - en mental
seger utan dess like!
 
 
 
 
 

Kläder och skor åkte
direkt på tork. 

Själv tog jag en stor
kopp kaffe och kröp
sedan ned i SPA-badet
och fick massage :-)
 
Nu har jag inga ursäkter
ens om det är dåligt 
väder - på gott och
ont.
 
Då det är höstlov och
barnen är lediga kan det
nog bli en lagom läskig
film som avrundning
på denna söndag.
 
 
 



åsa säger

Bra Du liksom tog Dig över och framåt... bra gjort i detta väder.

Jag har icke varit utomhus sedan jag föll å slog ihjäl mig ;-) skjutsade Elin idag ner till Brisa å var tvungen att lägga mig å vila efteråt, funderar på att ringa sjukan i morgon.

Ha en fortsatt skön söndag, kram

2020-10-25 @ 19:19:59
Znogge säger

Bra jobbat!

Kram

2020-10-26 @ 09:50:35
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: