Med tandborste

 

Phu, igår tog jag tag i 
projekt storstäda toalett.
 
Inte en enda pinal fanns
kvar där och jag rensade 
badrumsskåp och hyllor
och kastade gamla och
tomma produkter.
 
Sedan skurade jag 
ordentligt, bland annat
med hjälp av tandborste
för att komma åt överallt.
 
Sedan in med allt igen
och en ny grå badrumsmatta.
 
Märkligt att toan nu är husets
utan tvekan renaste plats...
 
 
 
 
 
Började även göra om
i köket och addera lite
grått och svart istället för
vitt och guld. 

Men fick ge mig då ryggen
protesterade något så ohyggligt.

En stud med massage i
SPA badet och ryggläge i
soffan fick det bli, men
känner av ryggen även idag :-(
 
Behöver verkligen börja
simma igen och räknar ner
tills simhallen öppnar i slutet 
av augusti. 

Simningen gör att jag 
kan göra så mycket mer!
 
Blir bara mer och mer
orörlig som det är nu :-(
 
 
 
 
 
Igår tappade jag även 
upp älgört/älggräs saften
som jag gjort.
 
Det blev två och en halv
stora flaskor och en liten.
 
Jag tyckte den blev 
riktigt läskande och god!
 
Älggräs har dessutom 
bra egenskaper:
 
 
 

 

Komponerade ihop en
god älgörtsdrink som jag
avnjöt till Ernst innan det 
blev några avsnitt av
Brittiska deckare.
 
Dagen idag är ett 
oskrivet blad, inga större 
planer mer än att fortsätta att
tvätta trasmattor och ta
en sväng till återvinningen
innan det blir helg.
 
M har jobbat i veckan
och jag har nu avverkat 
mer än halva min semester...
 
 



Linda säger

Bra där. Begriper aldrig var alla halvtomma förpackningar som ingen använder kommer i från.

2021-07-23 @ 11:05:33
URL: http://www.candygirl.nu
Linda säger

Bra där. Begriper aldrig var alla halvtomma förpackningar som ingen använder kommer i från.

2021-07-23 @ 11:05:34
URL: http://www.candygirl.nu
Znogge säger

Även här blev badrummen rena men helt frivilligt var det inte ;-)

2021-07-23 @ 11:06:25
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Älggräs innehåller samma acetylsalicylsyra som till exempel magnecyl, så förr användes det som läkemedel 😁
Nu är ju jag allergisk mot just acetylsalicylsyra så den saften är big no no ✋🏻
Badrumsstädning är sorgligt eftersatt då det inte är det mest roliga och egentligen är det Js jobb… vilket funkade tidigare.
Är gymmet öppet? Tänker ifall Don kropp skulle fixa typ styrketräning…
Efter gårdagens bilåkande så är jag inte bara trött utan kroppen protesterar och jag är välanvänd 😜😅
Kram

2021-07-25 @ 11:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: