I det enkla bor det vackra



Plockade in lite
ogräs som fick samsas
med en ros. Enkelt
och vackert.
 
Regn och blåst inleder
barnens sommarlov, men
Bogge cyklade och badade
ändå igår. Luran skjutsade
jag till kusinen för 
övernattning.
 
Således är jag Pricken
ansvarig igen men med
tydliga instruktioner 
och preppade måltider
som Luran fixade innan
hon åkte ;-)
 
Själv har jag ägnat hela
gårdagen till korr och
fix av min rapport.
 
Hoppas så att kunna 
publicera den redan idag!
 
Inväntar medförfattaren
en sista vända och passar
på att skriva utlåtanden
klart för de uppsatser jag
examinerat.
 
 



åsa säger

Viktigt ansvar Du har som Pricken skötare 🐇 jag hoppas Fu sköter sysslan med bravur 🙏
Vädret dessa två första sommarlovs dagar är ju mer höst 🍂 än sommar.
Kram

2021-06-15 @ 12:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: