Tillfreds



Tänk vilken lycka
när jag insåg att jag 
har liljekonvaljer vid
stugan!
 
Idag har det varit
en riktigt bra dag.
 
En kollega har fått
anställning som lektor,
jag har gjort en granskning
av en forskningsansökan, och 
grovjobbet med revideringen
av artikeln är klart och solen
har hittat hit igen ;-)
 
Nu återstår bara revidering
av en annan artikel som
kom åter igår, men där jag
iaf inte har huvudansvar,
samt att bemöta externa
granskares inspel på vår
utvärderingsrapport som ska 
publiceras av Jordbruksverket.
 
Känns inte alls oöverstigligt
och de sista 7 arbetsdagarna
blir en fröjd att avverka om
det innebär att alla bitar faller
på sin plats.
 
Det känns skönt att
få börja på ny kula
i augusti efter semestern.
 
Bättre morot till slutspurten 
finns nog inte :-)
 
 
 
 



Znogge säger

Sådana bra dagar är härliga!

Kram

2021-06-22 @ 19:47:44
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: