Vasaloppet 2021

 
 
Inte riktigt som det
brukar, men Vasaloppet
är Vasaloppet...
 
Så givet sitter jag
bänkad! Det hör som
till första söndagen 
i mars.
 
Annars har det varit 
en skön och guldkantad
helg som inleddes med
bubbel x2.
 
 
 
 
Igår var det riktigt
busväder så även då
blev det mycket skidor
från soffan...
 
Medan M fixade en
dundergod middag!
 
 
 
Idag hoppas jag 
ta mig ut och njuta 
av solen som faktisk
visar sig.
 
En promenad i solen
och kanske grilla
lite burgare till lunch.
 
Njut ☀️😎
 



Znogge säger

Vasaloppet hoppar jag över i år. Har faktiskt inte skidåkningen heller...

Kram och god söndag!

2021-03-07 @ 10:38:53
URL: http://znogge.wordpress.com
christin säger

Ja även att det blåser småspik till och från så är det jättefint ute och kanonskönt när man kommer in igen.... Sen ska du även titta på play för där är det friidrotts-em också.

Kram!!

Svar: Självklart, följde givetvis även det - spännande i damernas höjdhopp och Duplantis är ju given att kika på!!!
Therese Bjärstig

2021-03-07 @ 11:54:18
åsa säger

Härligt med en skön avkopplande helg <3
kram

2021-03-07 @ 16:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: