Ståhl

 
 

En riktigt lovande 
bok som jag sträck-
lyssnat på som lättsam
söndagsförströelse.
 
Kul med karaktärer 
som bryter traditionella
norm- och könssteriotyper.
 
 

 

Har även hunnit titta
till vår skog och de områden
som nu behöver röjas för
att planten ska kunna växa 
till sig. Även hittat några
fina backar där vi får ta en
picknick framöver.
 
Nu ska jag suga ur det
sista ur denna söndagen.
 
 


Och inte tänka på 
vad som väntar i morgon...
 
Men nu är inte sommarlovet 
allt för långt bort, 11 juni.
 
Inte alls så långt bort!
 
 



åsa säger

Inte läst den boken... kanske borde jag 🤔 tack för tipset 😊
Snart sommarlov... skönt 👍
Kram

2021-05-17 @ 13:54:44
åsa säger

Inte läst den boken... kanske borde jag 🤔 tack för tipset 😊
Snart sommarlov... skönt 👍
Kram

2021-05-17 @ 13:54:45
Znogge säger

Tack för tipset. Den har jag inte läst.

Kram och ha en bra start på veckan

2021-05-17 @ 15:35:56
URL: http://znogge.wordpress.com
Popprinsessan säger

Helt galet, men barnen har nu 20 dagar kvar i skolan. 20!!! Sedan är det ett långt sommarlov, med förhoppningsvis mycket sol och många vaccinerade. Tyvärr får jag väl själv vänta ett tag till, men vill så gärna krama mina föräldrar iaf.

2021-05-17 @ 18:23:26
URL: http://www.popprinsessan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: