Sticklingar och spindlar

 

Inledde denna lördag
med att åka och simma.
 
Invigde min nya badmössa
som jag köpte i går då min
gamla gjort sitt. Tänk att 
även de slits ut...
 
Valde bort att åka och
jaga då jag kände mig 
sliten i kroppen och trött
då Pricken inte var riktigt
kry i går kväll.
 
En orolig natt, men han
har gjort både nr 1 och 2
samt äter och är piggare 
idag då vi hoppas det 
är bra nu.
 
Kaniner har dock
känsliga magar så jag
har klickat hem lite 
medikamenter från 
nätet så vi har framöver.
 
 


Väl hemma så gjorde
jag en sen frukost och 
njöt av bake-off bröd med
brie, salami och soltorkade-
tomter samt kaffe.
 
Sedan tog jag tag i 
att beskära mina fina
palettblad för att få dem
buskigare snarare än höga.
 
Passade på att testa att
ta sticklinga... Får se om
de tar sig eller ej.
 
 
 

Och så har vi gjort
halloween och tagit fram
både pumpor, spöken,
skelett och spindlar!
 
Borde väl ta mig ut i
det fina vädret en sväng,
men mest lockar soffan 
och ett till avsnitt av
Squid game...
 
 



Linda säger

Åh. Funderar på att göra lite halloween i gula huset idag. Så det är klart nästa helg när vi kommer.

2021-10-17 @ 11:13:34
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: