Göra sig tid

 

Att vänta på att man ska
få tid kan vara förödande.
 
Nej, man måste se till att
ta/göra sig tid och prioritera
helt enkelt.
 
Så i morse var jag på G och
gjorde färdigt en granskning
av en artikel redan innan
arbetsdagen hunnit börja.
 
Det i sin tur gör att jag kan
åka och simma i samband
med lunchen :-)
 
Jag har även funderat
lite på en ansökan, men 
där jag ännu inte ser helheten
och hoppas att det ska framgå
vid nästa veckas planeringsmöte.
 
I övrigt så ägnas tiden till
att läsa/bedöma ansökningar
till ett lektorat - kul och lärorikt!
 
Men mer jobb än vad jag
initialt tänkt mig...
 
I övrigt riktig höst idag,
regn och grått ute, så tur
att jag kan mysa till det med
lite ljus och värmande 
dryck inomhus!
 
 
 
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: